کاشت مو،کاشت ابرو، مزوتراپی مو، بهترین مرکز کاشت مو

برترین ها

بهترین مراکز درمانی تهران

بهترین مراکز درمانی تهران

همیشه مهمترین دغدغه ی نیازمندان به خدمات درمانی پیدا کردن کلینیک های قابل اعتماد است. امروزه مراکز درمانی خاورمیانه ازقبل مشهورتر شدند تا حدی که برخی از آنها به شهرت جهانی رسیدند و در کار خودشان جز بهترین ها حساب می شوند.

بهترین مراکز درمانی تهران در سال های اخیر باعث جذب توریست هم شده است. از عوامل موثر در جلب توجه بیماران می توان به هزینه ی پایین درمان نسبت به دیگر کشور ها، تبحر و مهارت پزشکان اشاره کرد. در واقع اکنون افزایش اطلاعات از طریق اینترنت و فضای مجازی همچنین درخشش پزشکان ایرانی در تمام جهان شناخت همه ی مردم از مراکز درمانی ایران و تهران را دگرگون کرده است.

بهترین مراکز درمانی تهران در زمینه ها و رشته های کاملا متفاوت و متنوع به فعالیت خود ادامه می دهند تا تمام نیاز های بیماران مورد توجه و علاج قرار گیرد.

ویژگی هایی که یک بیمارستان خوب باید داشته باشد چیست؟

برخی ویژگی ها مربوط به مکان مرکز درمانی است برای مثال، داشتن ساختمانی زیبا ، محیطی با آرامش، فضایی سبز ، آباد و دور از ازدحام.

 از طرف دیگر داشتن تمام امکانات و تجهیزات لازم، اتاق های کافی  متناسب با نیاز مراجعه کننده، پاکیزگی محوطه و تعیین منصفانه ی هزینه ها ، اعمال مراقبت های فوری در صورت نیاز و سهولت و سرعت در نوبت دهی  در مورد توجه قرار گرفتن یک کیلینیک درمانی بسیار موثر هستند.

معرفی بهترین مراکز درمانی تهران

پژوهشگاه رویان. این پژوهشگاه  در سال هزار و سیصدو هفتاد تاسیس شد و در مسائل افزایش آمار باروری با درمان ناباروری و روش های جلوگیری از آسیب یا بیماری جنین فعالیت میکند. این مرکز یکی از بهترین و اولین انتخاب های زوج هایی است که با روش های طبیعی بچه دار شدن به نتیجه نرسیده اند. هر سال حدودا سیصد زوج از سراسر دنیا خواستار خدمات رویان هستند. همانند سازی اولین حیوان در ایران، لقاح آزمایشگاهی و دستاورد هایی در سلول های بنیادی از موفقیت های این پژوهشگاه است.

چشم پزشکی نور. این مرکز با در اختیار داشتن تکنولوژی روز دنیا از اولین معاینه ها تا پیچیده ترین عمل ها یکی از مطمئن ترین بیمارستان ها برای درمان های چشمی است و در حوزه ی جذب گردشگر سلامت هم بسیار موفق بوده.

بیمارستان شهید رجایی. نمیتوانیم از بهترین مراکز درمانی حرف بزنیم در حالیکه بیمارستان شهید رجایی را فراموش کرده ایم به این دلیل که از مهمترین و بزرگترین بیمارستان های خاورمیانه در زمینه ی قلب و عروق است. امروزه با تاثیرات غذای ناسالم و استرس بر نحوه ی کارکرد قلب نیاز به مراکز درمانی از این دست بیش از قبل احساس میشود. این بیمارستان یک بخش دیپلمات«برای مقامات سیاسی» هم دارد که از نظر امکانات و امنیت حرف اول را میزند.

بیمارستان میلاد. این بیمارستان هزار تخت خوابی در سال هزار و سیصدو هشتاد افتتاح شد. این بیمارستان تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی هم هست درنتیجه وجود رایگان برخی خدمات توجه متقاضیان را جلب میکند و همین موضوع بیمارستان میلاد را به یکی از پر طرفدار ها تبدیل کرده است. نکته ی ویژه ی دیگر اینکه با مساعدت پروفسور سمیعی بخش مغز و اعصاب در بیمارستان میلاد تاسیس شده و اکنون امکان نوبت دهی خود پروفسور هم وجود دارد.

بهترین مراکز درمانی تهران

آشنایی با هتل بیمارستان ها

در واقع هتل ها بخش با اهمیتی در جذب گردشگر هستند. هتل بیمارستان ها معمولا یک طبقه از ساختمان بیمارستان هستند و با ارائه ی خدمات درمانی به بیماران و مکان مناسب به همراهان آنها شرایط مساعدی را فراهم می کنند. در این هتل ها یک کادر پزشکی دائما در اختیار است و علاوه بر خدمات پزشکی، امکانات رفاهی یا تفریحی در حد معمول هم برای دوران پس از بیماری پیشبینی شده است.

فضای هتل بیمارستان باید تماما قابل شست و شو باشد.اولین هتل بیمارستان در سال هزار و نهصد و هشتاد و هشت در سوئد ساخته شد و پس از آن کشور های دیگری مثل فنلاند، نروژ و دانمارک هم شروع به احداث آنها کردند.

فواید اقامت در یک هتل بیمارستان

با توجه به اینکه هر بیمار یک اتاق کاملا مختص خودش دارد امکان آلوده شدن محیط به حداقل می رسد در عوض آرامش و صمیمیت بیشتری هم برای بیمار و خانواده اش فراهم می شود چراکه از شلوغی اجتناب ناپذیر فضای یک بیمارستان معمولی دور هستند و می توانند هر لحظه همراه بیمار باشند.

معرفی هتل بیمارستان های تهران

هتل بیمارستان گاندی.از اولین و مهمترین هتل بیمارستان های ایران است که در سال هزار و سیصدو نود و دو افتتاح شد. این هتل نود اتاق برای اسکان بیماران و همراهان دارد. از جمله خدمات پزشکی آن میتوان به زمینه های کودکان، آی وی اف، جراحی قلب، داخلی قلب و زنان اشاره کرد.

هتل بیمارستان قلب تهران. این هتل در کنار بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی احداث شده و هفتاد اتاق برای اقامت دارد. نکات مثبت هتل بیمارستان قلب تهران عبارتند از: وجود کافی شاپ و رستوران، برخورداری از امکانات اولیه مثل سیستم گرمایشی ـ سرمایشی ، حمام ، یخچال، لوازم بهداشتی و البته دسترسی سریع به وسایل نقلیه ی عمومی همچنین نزدیکی این هتل بیمارستان به چشم پزشکی نور.

هتل بیمارستان هلال تهران. این واحد در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در سال هزار و سیسصد و نود و سه تاسیس شد. هتل بیمارستان هلال منطبق با استاندارد های جهانی در حوزه ی سلامت و هتلداری جلو میرود و در جهت جذب گردشگران سلامت فعالیت می کند. این مرکز سی و هشت اتاق اقامتی دارد.

با اینکه تعداد هتل بیمارستان های تهران زیاد نیست اما عملکرد خوب و شناخته شده ی آنها چه در مسائل پزشکی چه در ارائه ی خدمات رفاهی علاوه بر جلب توجه جویندگان این نوع خدمات می تواندراه را برای احداث هتل بیمارستان های دیگر هموارتر کند.

بهترین مراکز درمانی تهران اکنون فقط برای ایرانیان شناخته شده نیست بلکه با تسهیل امکان مسافرت هر بیماری که متقاضی مراقبت های پزشکی است به سراغ پر آوازه ترین مراکز میرود تا امنیت خاطر بیشتری داشته باشد. باید توجه داشت که راضی نگه داشتن مراجعان بر افکار عمومی از ایران هم تاثیر خوبی خواهد گذاشت.

مطالب پیشنهادی پزشک ایرانی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا